پهپاد سمپاش

Wiki Article

صبا نسل جدید و پیشرفته ترین پهپاد سمپاش ایرانی است که مجهز به سنسور ارتفاع سنج و همچنین سنسورهای موانع سنج در قسمت جلو و عقب است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ریموت کنترل تی ۱۰ دارای باتری داخلی و باتری خارجی است. قرارگیری دو باتری بر روی این ریموت زمان کاری مداوم را به ۴ ساعت می رساند که بسیار مناسب برای انجام پروژه های سمپاشی طولانی است.

پهپاد سمپاش آسمان دارای ایرفریم جدید با قابلیت نصب باتری و مخزن از قسمت فوقانی به صورت کشویی است. این پهپاد دارای سنسورهای موانع سنج، سنسور تنظیم ارتفاع، ریموت کنترل هوشمند با نرم افزار فارسی، ۴ عدد باتری هوشمند، شارژر ۳۰۰۰ وات است که در ۳ ظرفیت ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ لیتری از سوی شرکت فناور بال گستر نگاه آسمان تولید می شود.

دستورالعمل خرید و فروش پهپاد و کوادکوپتر دست دوم و کارکرده

کارت خدمات اورجینال محصولات dji که به همراه هر محصول خریداری شده تحویل مشتری می گردد

این ویژگی بسیار مهم ایمنی و جلوگیری از سوانح احتمالی به قیمت پهپاد سمپاش دلیل خطای انسانی اپراتور در بستن کامل بازوهاست.

سلام،خسته نباشید ادمین جان،این پهباد تا چه مقدار وزنی رو میتونه هندل کنه؟

7X38 سانتی متر افزودن به علاقه‌مندی‌‌ها افزودن به سبد خرید مشاهده سریع

دارای بدنه جمع شونده وطراحی منحصربفرد ساختاری و در نتیجه حمل و نقل آسان

نمایشگاه آیفارم ۱۴۰۰ و حضور پر رنگ پهپادهای کشاورزی نگاه آسمان

بستر فناوری در حال حاظر قابليت های بالقوة بسیاری رابرای تحقق هدف كاربردی خود دارد. يكي از كاربردهای فناوري های جديد، كاربردهای ساماندهی شده آن در صنعت كشاورزی است.

این مدل پهپاد سمپاش در قالب کوادکوپتر (۴ موتوره) یک سمپاش با مخزن یا تانکر ۱۰ لیتری است و قادر است به این میزان را حمل و در نهایت عمل سمپاشی را انجام دهد.

برای مثال اگر در طول سمپاشی، سطح زیرین مزارع، زمین و یا گیاهان کاهش یا افزایش داشته باشد، در نتیجه ارتفاع سمپاش نیز به صورت خودکار بالا و پایین (تنظیم) می شود.

Report this wiki page